לייבל אדריכלים

אדריכלים שהופכים חלום למציאות!

ה"אני מאמין" של לייבל אדריכלים כולל כמה עקרונות יסוד אשר עוברים כחוט השני בכל הבתים והפרויקטים שמתכנן המשרד.

מי אנחנו?

לייבל משרד אדריכלים מנוהל על-ידי מירה ורונן לייבל. המשרד הוקם בשנת 2007 והוא ממוקם ביישוב קדימה ומעסיק ארבעה אדריכלים. רונן לייבל הינו ארכיטקט ומעצב פנים, בוגר תואר ראשון (B.A) מהפקולטה לאדריכלות בטכניון. מירה לייבל הינה אדריכלית ומעצבת פנים, בוגרת תואר ראשון ( ( B.S.C מהסדנא לאדריכלות ועיצוב הסביבה ובוגרת תואר שני (M.S.C) מהאוניברסיטה הטכנית של בודפשט. הניסיון המקצועי של לייבל אדריכלים כולל תכנון בתים פרטיים, בין היתר גם בתים גדולים ועתירי תקציב, בנייה רוויה, מרכזים מסחריים, מבני חינוך ועוד. כיום, רונן ומירה מתבססים על הניסיון, הידע, היכולות והיצירתיות שלהם, על מנת לאפשר לכל לקוח להגשים את בית החלומות שלו בתקציבים מגוונים, וזאת מבלי להתפשר על פונקציונליות ועיצוב המותאמים באופן אישי לכל אחד.

פשטות והקפדה על פרטים

אנחנו מאמינים שבית צריך קודם כל לשרת את דייריו. בית צריך לייצר זרימה והתנהלות נכונה באמצעות תחושות מרחב והתמצאות המתקיימות בעזרת חללים גדולים וקווים נקיים. אנחנו מאמינים שהבית עצמו הוא יצירת אומנות וכי ההקפדה על הפרטים הקטנים הן בפנים והן בחוץ היא שמביאה לשלמות היצירה.

יצירתיות וחשיבה מקורית

לפעמים, לא צריך תקציב עצום כדי להגשים חלום. אנחנו קוראים לזה אפקט ה-"וואוו". אנחנו מכירים את כל הדרכים להפוך את הבית שלכם לבית שתמיד דמיינתם. הניסיון, המקצוענות והחשיבה הבלתי שגרתית שלנו, מוצאים פתרונות מקוריים ויצירתיים שלא מתפשרים על עיצוב ונוחות כאחד.

הרמוניה בין פנים לחוץ

בית הרמוני וזורם הוא כזה שיש בו שילוב והתכתבות מתמידים בין הפנים לחוץ. אנחנו לא מציעים לכם רק שירות של אדריכלים, אנחנו מציעים לכם מכלול ייחודי של תכנון אדריכלי המשולב בעיצוב פנים. שירות כולל שמתחיל בתוכניות המגרש ומסתיים בתכנון פריטי הריהוט והעיצוב בבית המוגמר. אנחנו מכירים בחשיבות ההרמוניה בין פנים לחוץ וגאים ביכולת לספק ללקוחות בית מושלם, מעוצב ומוקפד המגיע מתוך חזון עיצובי אחד. היתרון של משרד אדריכלים שמספק גם שירות של עיצוב פנים הוא עצום- העבודה היא מול גורם אחד בלבד, לכן נמנעות תקלות תקשורת בין האדריכל למעצב והתוצאה המתקבלת היא תוצאה מושלמת המהווה ללא ספק יישום מלא של החזון העיצובי.

יחס אישי וליווי צמוד

בניית בית היא תהליך. לפעמים התהליך ארוך ולפעמים הוא מפחיד ודורש זמן, אנרגיות והחלטות. אנחנו לא משאירים אתכם לבד עם ההתלבטויות, עם ההתמודדות עם אנשי המקצוע או עם השאלות הלא פתורות. הבית שלכם הוא עניין אישי עבורנו ואנחנו מלווים אתכם באהבה ועם המון התלהבות, כאילו היה זה הבית שלנו. אנחנו רואים את עצמנו כשותפים מלאים בכל צעד עד לסיומו המוצלח של הפרויקט. תכנון מגוון של סגנונות בהתאמה מושלמת ללקוח אנחנו מומחים בתכנון ובעיצוב וילות ובתים בשלושת הסגנונות העיקריים באדריכלות: הסגנון המודרני, הסגנון הקלאסי והסגנון הכפרי-פרובנס. לכל סגנון מאפיינים מובהקים ודרך משלו לייצר אווירה ולהעביר מסר עיצובי, אבל בסופו של דבר אנחנו מקשיבים ללקוח- לצרכיו, להעדפותיו, לייחודיותו ולחלומו- ומתכננים את הבית המושלם בהתאמה אישית בדיוק עבורו.